Mamma i solen bebis i skuggan

Sitter i skrivande stund och avnjuter en kopp kaffe och en mango Snapple på bästa espressohouse på köpmangatan. Bebis i skuggan och mamman i solen, i väntan på min goda vän Sandra. Kan knappast bli bättre. Var nyss ute på långpromenad som avslutades med att hämta mitt pass på polishuset. Kors i taket så såg jag inte helt vriden ut ändå. Att kalla kortet fint vore att överdriva men ändå jag är nöjd ändå, kunde lätt vart värre då man bara får en chans liksom. Jag är absolut inte bildskön. Blir sällan snygg på kort. Eller så kanske det bara är den bittra sanningen som
speglas. Det är kanske inte bättre än så irl heller haha. Men det skiter jag i! Livet leker å vet ni vad?? Nästa sommar blir jag gift ändå <3
Man ska inte ropa hej innan man kommit över ån men jag är för glad för att hålla mig. Vi har bokat lokal. 


Jag är såå lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0