Min (blivande) man kan

Minstingen förklarade natt innan 19 igår. Det fick vi sota för idag, då lilleman vaknade pigg som en mört 05:30.. Gulp! Pappan gav upp och lämnade sängen runt 6 tiden, men envisa jag låg kvar och klappade och vyssade ända fram till 7 innan jag gav upp och insåg att lillens gäspande bara var ett spel för galleriet. Han tänkte inte alls somna om. Då fick han följa med Min blivande till Coop på nutella jakt. Han skulle minsann ha american pancakes till frukost. Där och då var jag så trött så jag bjöd inte ens på ett uppskattande leende utan tänkte bara fint, traska iväg ni så kan jag sova. Vilket jag gjorde närapå en hel timma till. Ljuuuuuvligt, sen vaknade man till bebisjoller, doften av pannkakor och nybryggt kaffe. Han är så underbar den där! Längtar så tills dagen då han blir min man. Mitt livs kärlek som jag hade turen att springa på den där kvällen för många år sen. Jag har en hemlis btw... Tihi na na na na naaaa 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0