En dag som sent ska glömmas

Natten till idag var avskyvärd. Helt hemsk. Lillkillen vaknade stup i kvarten, varje gång jag precis lyckats somna. Snälla rara farmor kom kl 8 och tog med sig liten ut en sväng så att jag kunde sova en stund. Är så tacksam (uppe med tuppen på hennes födelsedag och allt) och även om jag vaknade rätt snabbt så var det ändå skönt att gå och pyssla lite här hemma i lugn och ro. Sminka sig utan att behöva ha ena ögat på bebis. 

Halv tio knallade vi upp på stan och tog årets första utefika på Hälls med Maria och Sofia. Strosade en sväng på stan för att sedan slå oss ner i solen igen med gelato glass. Den här dagen var en sådan dag som skänker så mycket energi. Strålande väder i goda vänners sällskap med en nästintill helnöjd bebis. Livet! Såg på termometern nu när jag kom hem att det är nära 16 grader ute. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0