En strålande dag

Idag åkte min kära sambo till England på fotbollsresa med sina bröder och pappa. Fick en hejdå puss tiiiidigt imorse och kände att jag saknade honom så fort han låste dörren efter sig. Tokigt det där. Att man saknar någon extra mycket när man vet att möjligheten att ses tagits ifrån en, tillfälligt som tur är men ändå. 
Möttes i vardagsrummet av presenter och några fina ord på en lapp. Då blev jag om möjligt ännu mer kärlekskrank och längtade genast ännu mer efter honom. Men men det är bara en weekend så nu får jag ta mig i kragen. Det har redan gått en dag. En sån dag förresten!! 12 grader och strålande sol. Jag träffade min vän Lillianne i parken på förmiddagen där vi lekte en stund med hennes dotter för att sedan ta en promenad i solskenet. Underbart! Efter lunch blev det en sväng hem till min syster där vi gottade oss med Ramlösa och nötter medan vi tjitt tjatta ett par timmar. Väl hemma svidade vi om och gav oss ut på långpromenad. Dagen har gått fort och bebis har vart glad och nöjd nästan hela dagen och sover nu så sött i sin spjälsäng. Tänkte titta lite på Lets dance här men blir nog hopp i säng snart för min del med. 





Nu är det vår! det kryllar av tussilagosar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0