Fira födelsedag på Makeriet

I lördags kväll var jag en kort sväng på Makeriet för att fira min fina vän Agge som har fyllt 30. Lillemans farmor var barnvakt ett par timmar på kvällen för första gången efter att jag nattat honom. Tråkigt nog så kunde jag inte medverka på själva middagen men tjejerna hade bara lovord att säga om maten. Så dit ska jag minsann gå och äta så fort tillfälle ges. Jag kan iallafall go i god för servicen och atmosfären. Väldigt snygg inredning och enormt trevlig personal. 


Vackra födelsedags barnet strålade sådär fint som man säger att gravida kvinnor gör. Älskar dig och hoppas du hade en trevlig kväll. Ledsen att jag inte kunde medverka hela kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0