Ropa inte hej innan du kommit över ån

I flera nätter har lilleman "bara" vaknat 3ggr per natt. Så underbart så det är inte klokt jämfört med innan. Dom svarta ringarna under ögonen var helt plötsligt bara mörkt grå istället. Dagen kändes mycket lättare och jag fasade inte alls inför läggdags som tidigare. 

Men nu får det vara nog med semester deklarerade den lilla inatt och vaknade minst en gång i timmen, ibland flera. Då vet man att man lever. Får väl se det positivt. Lätt att somna om iallafall när man är sååå slut. Spenderade hela noll sekunder med att irriterat stirra i taket och fundera över ditten och datten. Skönt det.

Annars klurar jag för tillfället nå enormt många trimmar per dygn på HUR jag ska få lilleman att ta flaska igen.

Å så dum jag är. Natten var såklart en hämndaktion pga. allt flaskövning igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0