Inte så trogen längre

Ni som följt mig ett tag vet att jag haft en otrolig förkärlek till ICA framför andra mataffärer. Nästan lite så att jag känt mig otrogen om jag råkat handla en liter mjölk hos någon konkurrent. Mer ofta än sällan har jag tagit enorma omvägar för att handla på just ICA även om det blåst storm eller vandrat isbjörnar ute på gatorna. Sen flyttade vi typ ut på landet och i området öppnade snart en Coop affär alldeles i närheten. Nu kändes det lite väl att gå upp på stan enbart för att småhandla. Sen upptäckte jag häromdagen av en slump att lillemans ersättning (HIPP) var tokmycket billigare på Willys än någon annanstans. Så när hans förråd sinar så försöker jag numera handla där om jag är i närheten av en Willys. Deras lösgodis är dock pinsamt dåligt. Eller aaa deras godisavdelning överlag. Tänkte unna mig lite mörk 70% mint choklad framför Greys Anatomy kvällen till ära. Men då fanns såklart inte min favvo, så fick bli någon B variant. Tänkte att smakar den pest så besparar det mig ändå kalorierna haha


MEN den var superdupermegagod,
eller så är det bara jag som är sjukligt godissugen.. Nåväl nu ska jag sluta tjuväta tills Greys Anatomy börjat. 

ICA ni är ändå överlag min favorit butik. Storhandlar fortfarande hos er fast att MAXI ligger i andra änden av stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0