Älskade lilla oas

En av dom bästa sakerna med vår lägenhet är den inglasade balkongen. Vi flyttade hit i november och då kändes sommaren och morgonkaffe på balkongen alldeles för avlägset. Men nu är dagen här. Igår åkte vi lite smått vilse ute på vischan i jakten på mitt blocket fynd. Ett bord som gjort för vår balkong. Ville ha ett runt bord som var tillräckligt högt för att kunna sitta och äta vid. Lyckades för en gångs skull vara snabbare än blixten och var först att ringa på annonsen och bordet blev mitt för 500kr. Ett riktigt klipp då det är i toppskick och kostar det dubbla nytt. Jag är helnöjd och tom. min älskade sambo tyckte det var tjusigt. Kul, då han är minst sagt obrydd när det kommer till inredning. Hur som så sitter jag här nu och njuter av mitt morgonkaffe medans lilleman sover sin förmiddagslur efter morgonens grötkrig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0