Dagens kost har vart under all kritik

Började morgonen bra med kvarg till frukost. Men till lunch blev det en chokladboll, kaffe och juice. Kvällsmat tacos, Coca Cola och godis till dessert. Men asså har en viss liten herre hållt en vaken halva natten så behövs både socker och koffein som plåster på såren. Var verkligen på bättringsvägen med min sega förkylning men efter inatt känns det som att vara tillbaka lite på ruta ett. Mja ok inte så illa men asså, mängderna med snor. Yikes!! Snyter och fräser tills jag nästan svimmar av syrebrist. Så jäkla ofräscht. Urk. Nä nu vill jag bara bli frisk och röra på mig igen i något annat tempo än snigelfart. Saknar att gå den gamla tråkiga rundan med min tack och lov superroliga "granne" Lillianne. Hon ska alltid envisas med att trampa exakt samma väg vareviga gång. Så jäkla knepigt. Men har man fantastiskt sällskap så är det lätt värt enformigheten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0