Dagens tipselitips

Känns som om varenda kotte är förkyld just nu. Det snoras nå brutalt kan jag tycka. En kopp te kan göra gott för en stackars hals i förkylningstider. Dessa är dessutom galet goda. Sådär supersliskiga som jag vill ha dom. Något jag aldrig förstått mig på är folk som dricker citron te (det stör mig av outgrundlig anledning) men ingefärs te tar ändå priset. Urk WHY liksom? 


Men dessa är något att hänga i granen!!! Om ni ska på något julklappsbyte där summan är sådär svårt liten så köp någon av dessa! Eller om ni ska göra en såndär adventskalender med ett paket varje dag så köp några olika så har ni ett gäng dagar avklarade. Tipselitips 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0