Fjäsk morsan



Igår bakade jag lite saffrans snitt till dom underbara som tar hand om våran son när vi måste jobba. Önskade en annan avdelning från början enbart för att jag hört så gott om den. Men nu är jag glad att den var full och att han hamnade på Ekängens avdelning Vattenfallet. Det känns så bra som det kan göra att lämna honom hos Marie, Eva och Maria. Dom är underbara och Filip stormtrivs. När vi skulle hem igår så protesterades det enormt från litens sida. Han var mitt i leken stackarn och att förklara att bilen finns kvar där på måndag kändes rätt lönlöst även om jag försökte den taktiken. Hur som underbara är dom. Blev inte så många kakor som jag trott så skarvade lite med köpe pepparkakor, men det är väl tanken som räknas? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0