Lilla goding som jag längtat

Igår fick jag äntligen träffa lilla Isabella för första gången. Min nära vän Amanda och Davids lilla skatt. Redan 2 månader gammal har lillan hunnit bli, men kan knappt tänka mig att hon vart mindre än nu. Man glömmer så fort hur pytte dom små liven faktiskt är sådär i början. Efterlängtade lilla tös du är en fröjd att ha nära. Hon somnade så sött mot mitt bröst och jag ville bara stanna tiden. Var supermysigt att gosa med henne och att äntligen få träffa min Amanda igen. Så tråkigt att dom ska bo så många mil bort. Men hoppas vi kan ses innan jul igen, då är det vår tur att ta oss till Stockholm. Kommer bli superkul. Då ska vi umgås, köpa julklappar i gamla stan,  ta långpromenader i snön och dricka te i deras nya hus. Å så mysigt och spännande att gå husesyn! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0