Smakar det så kostar det

Den här helgen har jag verkligen levt det goda livet. I fredags var min vän Sofia här och vi lagade tapas och tog sedan 2 glas vin på stan. I lördags blev det tapas till kvällsmat igen, men på Indigo med tjejerna från jobbet. Idag så fyllde världens bästa mamma år, med andra ord min mamma. Hon är dessutom en hejare på att göra smörgåstårta och det var precis vad som blev lunchen idag. Har ändå försökt kompensera detta svullande med att äta nyttigt övriga måltider. Men imorgon är det slut på det roliga. Back to reality. Ska börja morgonen med en svettig powerwalk. Nu ska jag betala mina synder med svett. Veckan som kommer är veckan som jag dammar av mitt gymkort för femtioelfte gången på knappt ett år. Det är på tiden. Kan det bara bli en livsstil den här gången. Ett par gånger i veckan ska jag väl minsann lyckas ta mig dit!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0