Drog längsta strået i år igen

I vår familj har vi dragit ner lite på julklapps hysterin och köper bara till barnen förutom det vi köper till ett julklappsbyte för oss vuxna. Skapligt nöjd med årets skörd! En fin fin ljuslykta i grått och guld. Eftersom vi gick bananas med Lillemans julklappar och dessutom köpt en ny lya i år så sa vi att vi skulle skippa dyra presenter oss emellan här hemma också, för att spara till möbler och sånt istället. Så det enda jag faktiskt hade önskat mig i år var en mortel vilket jag fick av mina grabbar så jag är helnöjd. Det var dessutom en riktigt tjusig vit mortel så bättre kunde det knappast bli. Hoppas ni blev nöjda med era klappar också? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0