Underbara jullov

Min julledighet avslutades med att Filip för första gången sa. Jag älskar dig mamma! Å om mitt hjärta smälte som smör i solsken? Svar JA! Det började med att han använde ordet älska för första gången igår. När vi äter vill han alltid ha salt och peppar på sin mat när han ser att jag har det på min. Jag lurar honom alltid med att låtsas vara tillmötesgående och generöst salta och peppra hans mat, fast jag egentligen håller för hålen på salt och pepparkaren. Då igår sa han -jag älskar peppar! Vilket han minuten senare utvecklade till -jag älskar mat haha. Men som sagt idag sa han orden till mig. Så himla fint. Gullungen, 2år och 2månader gammal. Blev även premiärtur idag med pulkan han fick i julklapp av farmor och farfar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0