Dille på mustascher

När Filip var bara några månader så köpte jag en body med mustascher på. Fastnade direkt för det fräsiga mönstret och letade land och rike efter dom matchande byxorna till i strl 68. Men det var lönlöst, så fick helt enkelt förlika mig med att vilken storlek som helst (storlek större) fick duga. Förr eller senare skulle han ju växa i dom även om de inte skulle kunna matchas med just bodyn i samma mönster. Så tillslut var det snälla Frida som hittade ett sista par i Mariebergs galleria som hon köpte till Filip i storlek 80. Det var en mudd på så började använda dom uppvikta när han egentligen hade 74 och sedan nedvikta till alldeles nyligen då jag tyvärr fått inse att de nu blivit för små. Hur gullig är inte Frida (som nu även har en egen son och även hon gillar mustascher) tipsade mig om ett sommarset till dom små med just mustascher? Så klickade hon här i dagarna dessutom hem ett i storlek 92 till Filip och ett i storlek 80 till sin lilla Melker! Underbara Frida tack ännu en gång!! Vi bara måste matcha dom och föreviga på bild någon dag i sommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0