Black weekend fynd

Passade på att fynda julklappar nu när jollyroom hade så bra priser den här helgen. Äntligen klickade jag hem en Easywalker Mosey till lilleman. Den har högre ryggstöd och tar mer vikt än hans nuvarande vagn vilket var ett av kraven. Dessutom väger vagnen mindre än emmaljungan, vilket är tacksamt för oss som ganska ofta kånkar den i och ur bilen. Ett annat plus är att hjulen är större än dom vi har och vad jag läst så ska dom inte heller käka grus vilket har stört mig enormt med vår nitro vagn. 


Betalade 4495kr istället för 6492kr 

 Minns hur jag och syrran älskare vårt bord och stolar i miniformat som små, så slog till på ett supertjusigt set från Alice & Fox för 1599kr som annars brukar kosta 1799kr. Inget superfynd men skulle köpt det oavsett så rabatten var såklart uppskattad ändå. 


Idag har han en usel grön plastfotölj som han alltid sitter och leker i vid vårt vardagsrumsbord. Men den är så skranglig så det skadar knappast att byta ut den till något stadigare. Fick bli denna för 599kr som egentligen kostar 899kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0