Materiell lycka

Tror mig ha hittat vårt framtida matbord. Mölnlycke från IKEA. Det är helt slutsålt för tillfället men efter att ha forskat lite via mail så ska det tydligen dyka upp i varuhusen igen i januari. Perfekt då vi flyttar in 2a februari (ja nu är datumet spikat!). Har även kommit fram till att inreda med udda matstolar. Jag är på tok för ombytlig för att bestämma mig för en stol och sedan vara nöjd med det. Finns ju en uppsjö av stolar som jag vill ha. Dessutom tycker jag det är riktigt charmigt med udda stolar. När vi var små så hade vi öglan stolar i köket. Nostalgi. Tänker på min barndom när jag ser dom och har länge velat ha en likadan själv. Och gissa vad! Mamma hade faktiskt en stol kvar efter alla dessa år som jag kunde få! Materiell lycka. Nu längtar jag ännu lite mer till februari. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0